Wednesday, January 25, 2012

~bersalah~

aku masih rasa bersalah sampailah sekarang untuk apa yang telah aku lakukan kepada insan semulia dia...namun...aku yakin....betapa Allah lebih mengetahui niat aku melakukan begitu...semoga dia memafkan aku...dan Allah memudahkan segala buat dia dan menemukan dia dengan insan yang selayaknya untuk dia walau sebegitu lama aku langsung tidak berhubung dengannya :')

aku perlu membimbing insan yang lebih memerlukan tatkala diri aku sendiri masih penuh dengan cacat celanya....aku perlu kuat...perlu kuat hadapi semua ni...agar aku tidak mensia2kan apa yang telah aku lepaskan dan apa yang aku ada sekarang...sungguh...semua perkara ni di bawah rancangan dan kehebatan penguasa sekalian manusia....

insyaAllah...lalui sahaja semua ni...di pengakhirannya pasti aku akan dapat lihat hikmahnya...smoga Allah berikan yang terbaik buat aku dan dia dan dia dan juga dia....

~jazakallah daripada insan yang serba lemah~

0 comments:

Post a Comment