Sunday, September 25, 2011

~bismillah~

subhanallah...Maha Suci Allah...Ya Allah...kau telah memberiku petunjuk di kala aku kesesatan...Ya Allah kau telah menegurku atas segala khilafku selama ini...Ya Allah kau telah membuka semula jalan taubat untukku...sesunggunya Ya Allah...

Kau telah mengurniakan aku seorang sahabat yang sentiasa bersedia untuk membantu diriku dan menegur segala kesilapanku demi kebaikanku...terima kasih duhai sahabat...aku sangat menghargai kehadiranmu dalam hidupku...dan ketahuilah betapa aku tidak mahu kehilanganmu

Ya Allah sesungguhnya...aku kini sudah dapat merasai kembali roh dan semangat Islamku mula perlahan2 masuk semula ke dalam jasadku...permudahkanlah Ya Allah segala urusanku...curahkanlah hidayahMu kepadaku tanpa henti

Ya Allah...kini Shafiq Aziz yang dulu...telah kembali...dengan lembaran hidup yang baru...maka
dengan lafaz Bismillah...aku mulakan langkahku...

0 comments:

Post a Comment