Saturday, April 16, 2011

~Cukuplah~


Cukup cintai dia dalam diam...

bukan kerana membenci hadirnya.. tetapi untuk menjaga kesuciannya


Cukup cintai dia dari kejauhan...

kerana hadirmu hanya akan menggoyahkan iman dan ketenangan...

Cukup cintai dia dengan kesederhanaan...

memupuknya hanya akan menambah penderitaan..


Maka cintailah dia dengan keikhlasan...

6 comments:

SHARINA FARHANA BT NOR SA'ARI said...

teruskan menulis,shafiq!

shaf said...

insyaAllah sheri... :) kau pun...May Allah shower us with His blessings

Liyana. said...

cintai dia tidak melebihi mencintai Rabbmu.
kadang kita tak sedar
tapi kita boleh rasa.
sama ada,,kita yang menyembunyikan hakikat atau apa,,kita je tahu.
jadi,,orang kate,,jangan lama-lama.
hati dah tenang soal ni, mudah menuntut ilmu :)

*gangguan hati jugak ke kau ni?*

shaf said...

xde gangguan...mujahadah hati dan perasaan lah put...ayat ko "orang kate,,jangan lama-lama" buat aku tersengih je...huhuhuhu...doa sama2 put... :)

nur said...

ape name tajuk lagu ni eh ?

shaf said...

tajuk lagu ini adalah "satu bintang" dendangan hadad alwi...

*skema btul ayat aku...huhu

Post a Comment